Chodzenie po schodach

Każdy z nas marzy o idealnej sylwetce oraz o tym by być zdrowym. Idealnym sposobem na zwiększenie sprawności fizycznej oraz spaleniu trochę tłuszczyku są schody, a raczej chodzenie po nich. Ten sposób ćwiczeń jest znacznie bardziej efektywny niż bieganie po płaskiej powierzchni. Podczas spacerowania po schodach, spalamy kalorie, wzmacniamy mięśnie nóg oraz brzucha, a także poprawiamy naszą ogólna kondycję i stan psychiczny. Jest to bardzo łatwy trening, który może wykonywać naprawdę każdy bez względu na wagę oraz wiek, a także sprawność fizyczną. Osoby pragnące mocniej popracować nad swoją sylwetką, mogą rozpocząć bieganie po schodach, które pobudza więcej mięśni w znacznie krótszym czasie. Jeżeli nie masz czasu na ćwiczenia wystarczy, że zrezygnujesz z jeżdżenia windą i przerzucisz się na spacery schodami. Już po kilku dniach starannych ćwiczeń zauważysz zmiany, a po kilku tygodniach zmniejszy się cellulit oraz mięśnie zaczną zastępować dotychczasowy tłuszczyk. Treningi rozpocznij od powolnego spaceru, aby nie przesilić organizmu, a następnie powoli przejdź do bardziej aktywnych ćwiczeń na schodach.

Comments are closed.